Jak v našem e-shopu nakupovat

 

Děkujeme, že jste si vybrali náš e-shop k nákupu fairtradových produktů či vzdělávacích publikací. Na tomto místě vám nabízíme stručný přehled průběhu nákupu. V případě jakýchkoli nejasností se na nás můžete kdykoli obrátit na uvedený kontakt.

 

1. Registrace

Před prvním nákupem doporučujeme se v našem e-shopu zaregistrovat (vstup do registrace najdete v pravém horním rohu stránky). V průběhu registrace vyplníte své jméno, kontaktní údaje a doručovací adresu. Tyto údaje je možné po jakémkoli dalším přihlášení upravovat. Pro nákup doporučujeme se vždy přihlásit.

Nově je na eshopu Obchodu NaZemi možný i jednorázový nákup bez registrace.

 

2. Výběr a objednání zboží

Každá položka, o kterou máte zájem, se jednoduše kliknutím na "přidat do košíku" přesune do vašeho nákupního košíku. Ceny u zboží jsou uvedeny včetně DPH. Stav nákupního košíku můžete kdykoli zkontrolovat v pravém horním rohu.V košíku je možné měnit počet objednaných kusů zboží či zboží z košíku odstranit. Až bude váš výběr zboží kompletní, stiskněte tlačítko další a zahájí se objednání zboží. Ve fázi odesílání zboží je možné vložit do poznámky případné upřesnění či vzkaz pro nás. V případě, že si přejete uvést přímo na faktuře nějaké dodatečné informace (př. pro jaký účel bylo zboží zakoupeno apod.), u objednávek nad 5.000 Kč je o to možné požádat v poznámce.

 

3. Volba způsobu platby a dodání

Po potvrzení vaší adresy (doručovací a fakturační), zvolte v dalším kroku způsob dopravy. Bližší informace ke způsobům dopravy najdete zde. V dalším kroku následuje výběr způsobu platby. Zvolit můžete možnost bankovního převodu (údaje nutné k odeslání platby vám přijdou na e-mail), platby na dobírku při převzetí zboží od dopravce či platbu v hotovosti či kartou, pokud jste zvolili osobní odběr v naší kanceláři v Brně. Možnosti se mohou podle zvoleného typu dopravy lišit.

 

4. Potvrzení objednávky

Pro potvrzení objednávky vám zašleme e-mail, o vyřízení objednávky budete taktéž informováni e-mailem. Objednávky z internetového obchodu jsou zpracovávány průběžně. O možnosti odběru vás budeme informovat e-mailem, jakmile bude zboží nachystané.

 

5. Vrácení zboží

Zboží objednané prostřednictvím internetového obchodu můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. V takovém případě nás informujte předem telefonicky nebo e-mailem a uveďte informace o objednávce (kontaktní údaje, datum objednávky) a číslo účtu, případně adresu, kam si přejete vrácené peníze odeslat. Zboží zašlete jako doporučený a pojištěný balík (ne na dobírku) na adresu kanceláře NaZemi (Kounicova 42, 602 00 Brno). Vrácené zboží musí být kompletní, nepoškozené, se všemi součástmi a dokumenty a v původním nepoškozeném obalu. Ke zboží je nutné přiložit doklad o koupi (nebo jeho kopii). Vrácena bude pouze původní cena zboží, nikoli poštovné. Vrácení zboží je možné provést i osobně v kanceláři NaZemi (Kounicova 42, 602 00 Brno).

 

6. Reklamace

V případě, že máte zájem reklamovat zboží objednané prostřednictvím našeho e-shopu, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem. Na základě individuální domluvy a po předložení platného dokladu vyřídíme reklamaci v souladu s platným právním řádem. Uznaná reklamace je vyřízena výměnou vadného zboží za bezvadné nebo vrácením peněz kupujícímu. Reklamaci je možné uplatnit i osobně v kancelář NaZemi (Kounicova 42, 602 00 Brno).

Při převzetí zboží od přepravce zkontrolujte neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámte přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusíte zásilku od přepravce převzít.